Administrator
1. Jubaku Satsu
Technika polega na tym, że użytkownik znika a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios.
Ranga: D
Chakra: - 300
2. Kasumi Jusha no Jutsu
Osoba wykonująca tę technikę tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które mogą rzucać różnorodną bronią. Klony można pokonać, ale nie zniszczyć.
Ranga: D
Chakra: -100/klon
3. Kokohi no Jutsu
Bardzo prosta technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu zmylenia wroga.
Ranga: C
Chakra: -80
4. Kanashibari no Jutsu
Jest to technika polegająca na stworzeniu wielkich iluzjonistycznych tygrysów, aby sparaliżować przeciwnika.
Ranga: D
Chakra: -300
5. Kokuangyo no Jutsu
Tworzy iluzje całkowitej ciemności. W takiej pułapce przeciwnik nie jest w stanie zablokować jakiegokolwiego ataku.
Ranga: A
Chakra: - 800
6. Kori Shinciu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tę iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Ranga: C
Chakra: -200
7. Narakumi no Jutsu
Technika polegająca na tym iż osoba, która wpadnie w tę iluzję widzi przerażające wizje.
Ranga: D
Chakra: - 200
8. Nehan Shoja no Jutsu
Inna odmiana techniki Nemuri. Jednak zaletą jest to że nie potrzebuje kontaktu z ciałem oraz usypia bardzo dużo osób. Postać zahipnotyzowaną można przebudzić używając techniką Kai.
Ranga: A
Chakra: - 900
9. Nemuri
Technika polegająca na prostym dotknięciem pleców przeciwnika i pogrążeniu go w głęboki sen. Wymaga kontaktu z przeciwnikiem więc atak ten nie jest przydatny w walce. Stosowany był podczas ataku na Konohę przez Kabuto.
Ranga: B
Chakra: - 300
10. Mateki
Za pomocą muzyki z fletu, można wprowadzić przeciwnika w trans zaburzając tym samym jego jutsu podczas ataku, dzięki czemu nie możne on wykonać żadnego ruchu.
Ranga: B
Chakra: -100
Wymaga: Pakt z Potworami
Offline