Sakumo Yakushi - 2011-07-30 18:04:10

1. Jubaku Satsu

Technika polega na tym, że użytkownik znika a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios.
Ranga: D
Chakra: - 300

2. Kasumi Jusha no Jutsu

Osoba wykonująca tę technikę tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które mogą rzucać różnorodną bronią. Klony można pokonać, ale nie zniszczyć.
Ranga: D
Chakra: -100/klon

3. Kokohi no Jutsu

Bardzo prosta technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu zmylenia wroga.
Ranga: C
Chakra: -80

4. Kanashibari no Jutsu

Jest to technika polegająca na stworzeniu wielkich iluzjonistycznych tygrysów, aby sparaliżować przeciwnika.
Ranga: D
Chakra: -300

5. Kokuangyo no Jutsu

Tworzy iluzje całkowitej ciemności. W takiej pułapce przeciwnik nie jest w stanie zablokować jakiegokolwiego ataku.
Ranga: A
Chakra: - 800

6. Kori Shinciu no Jutsu

Osoby, które wpadną w tę iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Ranga: C
Chakra: -200

7. Narakumi no Jutsu

Technika polegająca na tym iż osoba, która wpadnie w tę iluzję widzi przerażające wizje.
Ranga: D
Chakra: - 200

8. Nehan Shoja no Jutsu

Inna odmiana techniki Nemuri. Jednak zaletą jest to że nie potrzebuje kontaktu z ciałem oraz usypia bardzo dużo osób. Postać zahipnotyzowaną można przebudzić używając techniką Kai.
Ranga: A
Chakra: - 900

9. Nemuri

Technika polegająca na prostym dotknięciem pleców przeciwnika i pogrążeniu go w głęboki sen. Wymaga kontaktu z przeciwnikiem więc atak ten nie jest przydatny w walce. Stosowany był podczas ataku na Konohę przez Kabuto.
Ranga: B
Chakra: - 300

10. Mateki

Za pomocą muzyki z fletu, można wprowadzić przeciwnika w trans zaburzając tym samym jego jutsu podczas ataku, dzięki czemu nie możne on wykonać żadnego ruchu.
Ranga: B
Chakra: -100
Wymaga: Pakt z Potworami

www.opcm.pun.pl www.im5.pun.pl www.talisman.pun.pl www.bakugan-start.pun.pl www.fen-x.pun.pl